Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

"ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ"

Ο Γκέργκελι Ρούντολφ, Το 26χρονο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού παρουσιάστηκε από τον Δημήτρη Γόντικα και στο...



 Στο καλωσόρισμα του ανέφερε:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι σε ένα σύλλογο όπως ο Παναθηναϊκός. Γνωρίζω την ομάδα και τους πολύ μεγάλους παίκτες που πέρασαν από τον σύλλογο. Εχω έρθει για να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Να βοηθήσω την ομάδα βάζοντας γκολ. Ελπίζω οι φίλαθλοι να συνεχίσουν να μας υποστηρίζουν και να μας βοηθάνε για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα».

 Για τα πόσα γκολ θα βάλει την χρονιά:
«Δεν έχω καθορίσει έναν αριθμό τερμάτων. Είναι καλό να πετυχαίνεις γκολ, όμως το πιο σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα ώστε να μπορέσει να κατακτήσει το πρωτάθλημα και επίσης για να προκριθεί στους αγώνες του Κυπέλλου. Σε όλους τους αγώνες ξεκινώ με σκοπό να πετύχω γκολ.


Για το αν υπάρχει πίεση:
Πέρσι είχα δει πως είχε ο Παναθηναϊκός είχε άγχος να κερδίσει τους αγώνες. Υπάρχει πίεση αλλά είναι ότι καλύτερο για να μπορέσεις να κερδίσεις τους αγώνες.


Για το αν έχει κίνητρο που είναι δανεικός ώστε στο να αποδείξει πράγματα στην Τζένοα:
Ηρθα εδώ για να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα. Για να παίξω σε ένα μεγάλο σύλλογο και να κερδίσω με έναν σύλλογο. Το πιο σημαντικό είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα αφού είμαστε εκτός Ευρώπης. Μου αρέσει να κερδίζω. Να παίζω για κάτι ουσιαστικό και να κερδίζω τίτλους.


Για το ότι είναι ο 5ος Ούγγρος στην ιστορία του Παναθηναϊκού και αν θέλει να να πετύχει ότι και οι υπόλοιποι (π.χ. Πούσκας):
Το ελπίζω αυτό. Θα κάνω τα πάντα για αυτό, το πιο σημαντικό είναι να ενσωματωθώ στην ομάδα, να γίνω μέλος και μέρος της ομάδας και να την βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ.


Για το ότι ο Παναθηναϊκός παίζει με σύστημα έχοντας έναν παίκτη στην κορυφή:
Αυτό θα το αποφασίσει ο προπονητής. Για εμένα είναι σημαντικό να είμαι κοντά στο τέρμα. Εχω παίξει σε διάφορες θέσεις στην Ιταλία, υπάρχουν διάφορες τακτικές που προσαρμόστηκα αρκετά καλά. Αρα δεν έχω πρόβλημα να παίξω σε οποιοδήποτε σύστημα που θα επιλέξει ο προπονητής.


Για το αν είναι έτοιμος για τον Ατρόμητο:
Αυτό πρέπει να ρωτήσετε τον προπονητή. Κάνω τα πάντα στην προπόνηση ώστε να αποδείξω ότι είμαι έτοιμος να παίξω. Αν είδατε τους δύο τελευταίου αγώνες με την Ουγγαρία πέτυχα δύο τέρματα και είμαι σε καλή κατάσταση. Θα είδατε ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Για ότι ο κόσμος περιμένει πολλά γκολ και ειδικά με τον Ολυμπιακό: Εχω συναίσθηση αυτό που μου είπατε. Πέτυχα δύο γκολ με την Ουγγαρία και θα κάνω το παν για να πετύχω γκολ. Είναι πάρα πολύ σημαντικό αφού με γκολ κερδίζεις τους αγώνες.


Για το αν τον αγχώνει που θα καλύψει τη θέση του Σισέ: 
Ο Τζιμπρίλ είναι ένα πολύ μεγάλος παίκτης. Είχα μεγάλη όρεξη και επιθυμία για να έρθω και ήρθα για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να συγκριθώ με τον Τζιμπρίλ.


Για το νούμερο 71 που διάλεξε:
Υπάρχουν δύο λόγοι για αυτή την επιλογή. Συνήθιζα να παίζω από μικρός με το 17 στην πλάτη, αλλά υπήρχε σε άλλον παίκτη και έτσι πήρα το 71 που είναι το ανάποδο. Ο άλλος λόγος είναι επειδή το 1971 ο Πούσκας οδήγησε τον Παναθηναϊκό στον τελικό του Κυπέλλου πρωταθλητριών.


Η γνώμη για τον Παναθηναϊκό: 
Είμαστε πολύ επιθετική ομάδα. Στο μεγαλύτερο ποσοστό των αγώνων εμείς είμαστε μπροστά στην επίθεση και αυτό είναι καλό για τους επιθετικούς παίκτες. Εχουμε πολλούς καλούς παίκτες σε όλες τις γραμμές. Δεν τους γνωρίζω όλους προσωπικά. Περιμένω πολλά από την ομάδα..


Για το αν του είπε τίποτα ο Μαλεζάνι:
Τότε ήμουν στην Εθνική μου ομάδα και δεν τον είδα. Ξέρω πως έμεινε 1,5 χρόνο περίπου στον Παναθηναϊκό αλλά δεν μπόρεσα να μιλήσω μαζί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου