Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΕΣΤΙΖ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα έχει δηλώσει δημόσια πως είναι αντίθετος με το σύστημα διεξαγωγής των πλέι οφ...


Θεωρεί πως η ομάδα που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και μάλιστα με τόση μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους της θα πρέπει να είναι κι αυτή που θα πάρει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτό τόνισε και στο περιθώριο της κλήρωσης των πλέι οφ.

Στην αρχή και πριν γίνει γνωστό το πρόγραμμα, ο Πορτογάλος τεχνικός επισήμανε: «Πιστεύω ότι όλοι γνωρίζετε τη θέση μου για τα πλέι οφ. Πρέπει να πω ότι οι κανονισμοί είναι για να μπορούν να γίνονται αποδεκτοί και να υπάρχουν. Ο Παναθηναϊκός εμφανίζεται με σαφή στόχο να κερδίσει. Είναι μια δύσκολη διαδικασία. Θα ήθελα όλοι να κατανοήσουμε τι σημαίνει να κάνεις έξι ματς σε 17 ημέρες. Ειδικά έπειτα από δέκα μήνες δουλειάς. Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός κοντεύει τα 50 παιχνίδια φέτος. Αυτά τα ματς στα πλέι οφ θα απαιτήσουν μια μεγάλη αγωνιστικότητα και δυνατότητα για να σταθούν σε τόσα ματς σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για πολλούς δεν είναι κάτι το καινούργιο. Όποιος έχει διεθνή εμπειρία ξέρει ότι αυτές οι καταστάσεις συμβαίνουν.

Υποχρέωσή μου σαν προπονητή, αν και δεν ξέρω αν οι αγώνες θα είναι καλής ποιότητας, αλλά εγώ πιστεύω, τουλάχιστον για τη δική μου ομάδα, ακόμα και αν δεν παίξουμε καλά, να παραμείνουμε σε αυτή τη διαδικασία και με μεγάλη θυσία. Έχει μεγάλη ιστορία και πλούσιο παρελθόν ο Παναθηναϊκός και έχει την υποχρέωση να δώσει τη μάχη της, για το δικό μας στόχο που είναι να νικήσουμε. Αυτό είναι το μήνυμά μου στους παίκτες μου και αυτό θέλω να τους δω να κάνουν. Ελπίζω και εύχομαι στους συναδέλφους μου να πάνε όλα καλά. Θα ήθελα να συγχαρώ τον προπονητή της ΑΕΚ για την παρουσία της στο Κύπελλο και να χαιρετίσω την ομάδα και τους παίκτες του Ατρομήτου. Από τη δική μου πλευρά θα κάνω ότι είναι δυνατόν, ώστε να πραγματοποιηθούν καλά ματς».

Μετά την κλήρωση επισήμανε: «Είναι δύσκολο το πρόγραμμα για μας. Στον πρώτο γύρο παίζουμε δύο αγώνες εκτός έδρας και ξέρουμε ότι σε ένα πρωτάθλημα που είναι τόσο σύντομο, οι πρώτοι αγώνες είναι οι πιο αποφασιστικοί. Από την άλλη μεριά πρέπει να λάβουμε υπόψην μας και τον παράγοντα κούραση. Και αυτό θα μετρήσει στον δεύτερο γύρο. Αυτό το πρόγραμμα θα απαιτήσει πάρα πολλές θυσίες, πάρα πολύ κόπο και πάρα πολλή δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου