Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

"ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΙΣΕ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ...ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ..."

Ο Σισέ περιμένει να μεταβεί στη Ρώμη για να ενταχθεί στο δυναμικό της Λάτσιο, όμως κάποια γραφειοκρατικά προβλήματα που έχουν προκύψει μεταξύ του Παναθηναϊκού και της ιταλικής ομάδας βάζουν στην αναμονή τον Γάλλο παικταρά...


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με Μέσα της Ιταλίας το «τριφύλλι» δεν έχει πάρει κάποιες τραπεζικές εγγυήσεις που απαιτούνται για να κλείσει και τυπικά η μεταγραφή, με τους «λατσιάλι» να προσπαθούν να τρέξουν το θέμα.

Αυτό το πρόβλημα, όπως είναι λογικό, έχει ενοχλήσει τον Σισέ καθώς και πριν από λίγες ημέρες είχε κλείσει εισιτήριο για την ιταλική πρωτεύουσα και αναγκάστηκε τελικά να το ακυρώσει. Έτσι, λοιπόν, ο Τζιμπρίλ βρίσκεται σε αναμονή και δήλωσε πως θέλει άμεσα να βρεθεί στην Αιώνια Πόλη για να περάσει από τις ιατρικές εξετάσεις.

«Για να πάω στη Λάτσιο, έχω αφήσει τις διακοπές μου για να κάνω αυτή την επιλογή στην καριέρα μου. Είμαι γοητευμένος από την ιδέα να ζεις μια νέα περιπέτεια, είναι δύσκολο και απαιτητικό το ιταλικό πρωτάθλημα και είμαι έτοιμος να πάω. Τώρα το μόνο που θέλω είναι να αγκαλιάσω τους οπαδούς της Λάτσιο που με περιμένουν. Ξέρω ότι η άφιξή μου δημιουργεί αισιοδοξία και ενθουσιασμό και πιστεύω πως μπορώ να τους αποζημιώσω την πίστη που δείχνουν σε μένα και στις δυνατότητές μου να σκοράρω», δήλωσε αρχικά ο Σισέ.

Στη συνέχεια ο Γάλλος αναφέρθηκε στην αναμονή, η οποία τον έχει κουράσει: «Είμαι κουρασμένος από την αναμονή για το τέλος της μεταγραφής, δεν μπορώ να σταθώ σε αυτά τα μικρά εμπόδια που υπάρχουν για να φορέσω τη φανέλα της Λάτσιο. Ελπίζω αύριο να βρίσκομαι στη Ρώμη και να περάσω από ιατρικές εξετάσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου