Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ: " ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ"

O κ. Μακρόπουλος μίλησε για όλες τις αλλαγές που θα γίνουν στους χώρους όπου στεγάζονται το πινγκ πονγκ και η ξιφασκία. Ακόμα, ο Αχιλλέας Μακρόπουλος μας μίλησε και για το μέλλον του πόλο και αν προτίθεται να βγει μπροστά, επιβεβαιώνοντας πως όπως και να έχει θα είναι κοντά και θα βοηθήσει το τμήμα...




Ο κ. Μακρόπουλος μίλησε στο leoforos.gr:

Κύριε Μακρόπουλε, πώς αποφασίσατε να προχωρήσετε σε αυτά τα έργα;

«Με έπεισε ο κ. Τσίλης. Ταιριάξαμε από την αρχή, έχουμε κοινή ιδεολογία και οι γνώμες μας για τον αθλητισμό είναι ίδιες και προχωρήσαμε στις αλλαγές αυτές. Θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε όλους, ακόμα και τον στίβο που μου κάνει παράπονα ότι δεν έχω δώσει πολλή σημασία. Θα κάτσω να σκεφτώ τι μπορώ να κάνω και θα βρω λύση».

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της προσπάθειας που κάνετε;

«Στόχος είναι να δημιουργηθούν ακαδημίες, να βγουν τα νέα παιδιά με καθαρό μυαλό από εδώ. Εύχομαι να φέρουμε εις πέρας το έργο αυτό για το καλό της νεολαίας».

Τι άλλο να περιμένουμε από εσάς για τη σωτηρία του Ερασιτέχνη;

«Θα δημιουργηθούν και νέα τμήματα. Έχουμε σκοπό να φτιάξουμε τρίαθλο, πένταθλο και σκάκι. Ελπίζω μέσα απ’ όλη αυτή την προσπάθεια και όχι μόνο, να βρεθεί γιατρειά να σώσουμε τον Ερασιτέχνη. Είναι πολύ χρεωμένος αυτή τη στιγμή, ψάχνουμε για βοήθεια από χορηγούς. Ελπίζω να τα καταφέρουμε».

Τι πιστεύετε πως πρέπει να γίνει στον Ερασιτέχνη για να βγει από το αδιέξοδο όπου βρίσκεται;

«Πρέπει να γίνει εξυγίανση και εγώ θα είμαι στον Παναθηναϊκό ανεξαρτήτως αν θα είμαι στη διοίκηση ή όχι. Ήδη πρόσφερα δύο παίκτες για το τμήμα του πινγκ πονγκ».

Θα μπείτε δυναμικά στα κοινά του τμήματος πόλο τη νέα σεζόν;

«Είναι συνάρτηση της νέας διοίκησης το πόλο. Εγώ θέλω να βοηθήσω κάπως, γιατί τα παιδιά τα συμπάθησα και με κέρδισαν φέτος με την προσπάθειά τους. Τους υποσχέθηκα να είμαι κοντά τους και είμαι και θα είμαι…»

Πιστεύετε πως μπορεί με εσάς η ομάδα πόλο να κατακτήσει τον πρώτο της τίτλο;

«Αν αναλάβω το πόλο και είναι το μπάτζετ στις δυνατότητές μου, πιστεύω πως από εκεί και έπειτα είναι θέμα του ρόστερ και του προπονητή. Είμαι ρεαλιστής, αυτό που λέω και πιστεύω το πραγματοποιώ. Αν γνώριζα την κατάσταση τον Δεκέμβριο θα είχα αναλάβει από τότε. Δεν ήξερα όμως τι γίνεται, τώρα ξέρω και μπορώ να εκφράζομαι και θα εκφράζομαι σαν Παναθηναϊκός».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου