Κυριακή 1 Μαΐου 2011

ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ...!

Ο μεγάλος αρχηγός Διαμαντίδης μίλησε στην εκπομπή "Προσωπικά" της ΝΕΤ για την καριέρα του...


Την επιλογή του να έρθει στον Παναθηναϊκό και να πάρει τα πάντα και τόνισε πως δεν σκοπεύει να φύγει από το «τριφύλλι» γιατί απλά είναι κορυφαία ομάδα.


Για τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό: «Πέντε χρόνια μετά η πρόταση από Αθήνα. Το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού ήταν φιλολογικό ενώ ο Παναθηναϊκός ήρθε με πρόταση κανονικά. Επέλεξα τον Παναθηναϊκό και νιώθω ότι έκανα πολύ καλή επιλογή. Δεν προσαρμόζομαι εύκολα σε νέα δεδομένα, αλλά με βοήθησαν όλοι στον Παναθηναϊκό από την πρώτη στιγμή».


Για το αν θα έφευγε από τον Πεντάστερο: «Να φύγω από τον Παναθηναϊκό για να πάω σε άλλη ευρωπαϊκή ομάδα δεν νομίζω πως υπάρχει κανένας λόγος. Παίζω σε μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ευρώπη, δεν μου λείπει τίποτα, αισθάνομαι ευτυχισμένος, άρα γιατί να φύγω; Από το ΝΒΑ ουδέποτε είχα πρόταση, αλλά ακόμη κι αν είχα δεν θα πήγαινα γιατί εδώ ζω καλά».

Για το ΝΒΑ: «Παίζουν διαφορετικό στιλ μπάσκετ στην Αμερική. Δεν νομίζω ότι έχω τα προσόντα και θα ήταν δύσκολα για μένα. Εκεί πρέπει να έχεις περισσότερα αθλητικά προσόντα, εγώ στηρίζομαι αλλού σαν παίκτης».

Για το αν επηρεάζεται από τις αποδοκιμασίες: «Οταν βρίζουν εμένα, δεν με ενδιαφέρει... Όταν όμως βρίζουν την οικογένειά μου, γυρίζω αλλιώς το κουμπί! Πωρώνομαι και συνήθως παίζω καλύτερα».


Για την ένταση που έχει στους αγώνες: «Πολλές φορές εκνευρίζομαι, βγάζω ένταση, μιλάω, φωνάζω κι όσες φορές έχω ξεφύγει, μετά δεν αισθάνομαι καλά. Είναι κάτι που προσπαθώ να διορθώσω».


Για τα όσα λέγονται για εκείνον: «Ξέρω που είμαι καλός και πού πρέπει να βελτιωθώ. Είμαι ένας καλός παίκτης που προσπαθεί να βοηθήσει την ομάδα του να πετύχει. Εγώ δεν δέχομαι πως είμαι ο κορυφαίος στην Ευρώπη. Με τιμάει που με σέβονται οι αντίπαλοι, αλλά δεν μου αρέσει η υπερβολή, δεν αισθάνομαι όμορφα...»


Για το αν αρκεί το ταλέντο: «Το ταλέντο από μόνο του δεν αρκεί. Όσο μεγάλωνα γινόμουν και καλύτερος. Το σημαντικό είναι να έχεις ταλέντο αλλά και να δουλεύεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι. Ήμουν τυχερός γιατί με πίστεψαν και μου έδωσαν χρόνο συμμετοχής. Από κει και πέρα αν αξίζεις και δουλέψεις θα προχωρήσεις».


Για το πιο... γλυκό τρόπαιο: «Όλα έχουν τη γλύκα τους, αυτό που ξεχωρίζω είναι το 2005 με την Εθνική. Το να παίρνεις τρόπαιο με την Εθνική είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη χαρά».


Για την Εθνική ομάδα: «Ήμουν τυχερός, έζησα πολλές στιγμές πολλές επιτυχίες, Έζησα μια Ολυμπιάδα στη χώρα μου που ήταν ξεχωριστή στιγμή. Μακάρι όλοι οι αθλητές να καταφέρουν να ζήσουν κάτι τέτοιο. Τελείωσε όμως Εθνική…

Ήταν συνειδητοποιημένη απόφαση, δεν ήταν κάτι που αποφάσισα εν θερμώ. Το πρόγραμμα της Εθνικής και του Παναθηναϊκού είναι πολύ επίπονο. Είμαι 31 πλέον και δεν μπορώ να αντεπεξέλθω και στα δυο, οπότε άφησα την Εθνική».


Για το αν θα αλλάξει γνώμη και να επιστρέψει: «Είναι σίγουρο ότι δεν θα πάω. Υπάρχουν παιδιά που μπορούν να στελεχώσουν την Εθνική. Είμαστε σε υψηλό επίπεδο».


Για το Μουντομπάσκετ της Τουρκίας: «Πάντα είμαστε σε υψηλό επίπεδο. Έχουμε καλομάθει κι εμείς και ο κόσμος και όλοι θέλουμε ακόμα παραπάνω. Δεν πήγαμε καλά, ήμασταν πολύ στεναχωρημένοι αλλά αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι. Πάντα υπάρχουν καλές και κακές στιγμές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου