Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ

Ο μαέστρος του Πεντάστερου εμφανώς χαρούμενος δήλωσε μετά το παιχνίδι...
"Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Παίξαμε καλύτερα στο δεύτερο αλλά είχαμε πρόβλημα στο ριμπάουντ...



 Έπρεπε να κάνουμε καλύτερο μπλόκιν και πιο εύκολα καλάθια. Στο κομμάτι το τελευταίο του παιχνιδιού παίξαμε καλύτερα. Είχαμε έμπειρους παίκτες και στο τέλος είδαμε πως πρέπει να διαβάσουν και να πιέσουν την Σιένα. Αλλάξαμε ζευγάρια και βάλαμε πιο εύκολα καλάθια. Είμαι ευχαριστημένος και θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες και τον κόσμο που μας βοήθησε. Μπράβο και στην Σιένα που είναι μεγάλη ομάδα.

Μπορεί ο πολύς κόσμος να φοβήθηκε στο ξεκίνημα, αλλά πιστεύω στην ομάδα μου και οι παίκτες μου καταλαβαίνουν πώς να παίξουν σε τέτοιους αγώνες. Το ζητούμενο ήταν να συγκεντρωθούν λίγο παραπάνω και το έκαναν. Απόδειξη ότι στην τρίτη περίοδο η Σιένα είχε μόνο ένα επιθετικό ριμπάουντ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την άμυνα που παίξαμε από την τρίτη περίοδο και μετά και αυτό κυρίως ήταν που μας έδωσε τη νίκη», δήλωσε αρχικά ο Ζοτς

Για το αν είναι η Ρεάλ στον Τελικό: «Αν είναι η Ρεάλ στον τελικό. θα είναι ωραία, αν δεν είναι πάλι ωραία. Εγώ δεν ξεχνάω τρία χρόνια που πέρασα στην Μαδρίτη».

Για τα όσα είπε ο Πιανιτζιάνι σχετικά με τις βολές: «Οι βολές δείχνουν πως παίζει η ομάδα μου. Αυτό που κάνουν οι διαιτητές είναι η δουλειά τους».

Για την απόδοση του Καλάθη: «Ο Καλάθης είναι πολύ μεγάλος παίκτης. Μιλήσαμε και του είπα ότι θα είναι παίκτης κλειδί. Έχει πολύ καλή ποιότητα. Μπορεί να κάνει, όμως, και καμιά κουταμάρα γιατί είναι νέος. Ξέρουν, όμως, τι θέλω και είμαι πολύ ικανοποιημένος που έπαιξε όπως έπαιξε».

Για τον Διαμαντίδη: «Ο Διαμαντίδης είναι παίκτης που ξέρει τι πρέπει να κάνει μπορεί να διαβάζει το παιχνίδι. Είναι το νούμερο ένα σε όλους τους τομείς. Δεν τον νοιάζει αν θα βάλει το καλάθι. Ξέρει τι πρέπει να κάνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου