Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

ΖΟΤΣ: "ΕΤΟΙΜΟΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΚΟΥΠΕΣ"

Για τη συνέχεια στις εγχώριες διοργανώσεις κύπελλο και πρωτάθλημα μίλησε ο Ζοτς στο σέρβικο b92.net...



Για το «μυστικό» της κατάκτησης του τροπαίου:

«Είμαι ευτυχισμένος κι ευχαριστημένος με το ότι για πολλά χρόνια έχω παίκτες που είναι πραγματικά έτοιμοι να αφιερώνουν κάθε ημέρα στο μπάσκετ και καταλαβαίνουν πως ο μόνος τρόπος να πετύχεις κάτι είναι μέσα από τη δουλειά. Έχω την τύχη να έχω για πολλά χρόνια στην ομάδα παίκτες όπως ο Φώτσης, ο Τσαρτσαρής, ο Μπατίστ, ο Διαμαντίδης και φυσικά σε κάθε νέο παίκτης που έρχεται είναι υποχρεωμένοι να του εξηγήσουν τη φιλοσοφία του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού και ποιοι είναι οι στόχοι μας κάθε χρονιά. Γι' αυτό όλη η δόξα ανήκει στους παίκτες».

Για την υποδοχή στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»: «Επιστρέψαμε στην Αθήνα νωρίς το πρωί, περίπου στις 5 το πρωί και στο αεροδρόμιο μας περίμεναν μερικές χιλιάδες φίλων του Παναθηναϊκού, που πανηγύρισαν μαζί μας στους διαδρόμους του αεροδρομίου, μας ακολούθησαν στο λεωφορείο μας και συνέχισαν να πανηγυρίζουν μπροστά του. Με βάση την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, αυτή η επιτυχία έκανε τον κόσμο να ξεχαστεί από τα προβλήματά του, αλλά πιστεύω πως την επομένη των πανηγυρισμών η ομάδα θα προσπαθήσει να προετοιμαστεί για το επόμενο παιχνίδι και τη σειρά των playoffs με τον ΠΑΟΚ. Η ζωή συνεχίζεται κι ήδη παίζουμε την Κυριακή στον τελικό κυπέλλου με τον κύριο ανταγωνιστή μας, τον Ολυμπιακό, οπότε δεν έχουμε πολύ χρόνο για πανηγυρισμούς».

Για τον προσεχή τελικό κυπέλλου με τον Ολυμπιακό: «Οι αναμετρήσεις με τον Ολυμπιακό είναι πάντα ιδιαίτερες σε κάθε άθλημα. Σίγουρα είναι πάντα σημαντικές για τον κόσμο και των δύο ομάδων. Δεν υπάρχει πίεση για τη νίκη, αλλά θα προσπαθήσω να πάρω το μάξιμουμ από τους παίκτες μου, για να αγωνιστούμε στο ίδιο επίπεδο που κάναμε στα προημιτελικά και στο Final Four. Αυτό είναι που έχει σημασία. Κι η εμπειρία μου μου λέει πως οι παίκτες μου θα είναι έτοιμοι για προπόνηση και θα καταλάβουν πως ό,τι ακολουθεί είναι μεγάλη υπόθεση».

Για το επίπεδο μπάσκετ στην Ευρώπη: «Το μπάσκετ αλλάζει με τα χρόνια. Οι κανονισμοί έχουν αλλάξει και το έχουν βοηθήσει να εξελιχθεί. Στην Ευρώπη υπάρχουν πολλές ομάδες με στόχο να φτάσουν στο Final Four και γι' αυτό υπάρχεο τόσο ενδιαφέρον. Με τη φυγή κάποιων παικτών, άλλοι ήθελαν να δείξουν τι μπορούν. Ήταν μία ευκαιρία για τους νέους παίκτες. Κάθε χρονιά προσπαθούμε να κάνουμε κάτι καλό κι η Ευρωλίγκα είναι ένα γεγονός στο οποίο οι συμμετέχουσες ομάδες αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου