Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

ΜΑΡΙΤΣ: ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...!!!

Ο Μάριτς θεωρεί κλειδί της άλωσης του ΣΕΦ την άμυνα, ενώ τόνισε πως τώρα... επέστρεψε για τα καλά...



Απόσπασμα από όσα είπε στο gazzetta.gr:

Πως αισθάνεσαι που ουσιαστικά στο πρώτο εφετινό παιχνίδι με ουσιαστική συμμετοχή εναντίον του Ολυμπιακού, κατόρθωσες να κάνεις τη διαφορά και να βοηθήσεις την ομάδα σου να πετύχει την πρώτη και συνάμα πιο σημαντική νίκη της απέναντι στον μεγάλο της αντίπαλο;

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χρειαζόμουν ένα τέτοιο παιχνίδι για να αισθανθώ καλύτερα, να νιώσω ότι πλέον τώρα επέστρεψα για τα καλά και να συνεχίσω να δουλεύω με μεγαλύτερο κουράγιο για να καλύψω το χαμένο έδαφος που προκάλεσε η αγωνιστική απραξία μου... Πέρα απ‘ αυτό, όμως, δεν στέκομαι στην δική μου εμφάνιση ή στην απόδοση κάποιου άλλου συμπαίκτη μου, όπως για παράδειγμα ο Διαμαντίδης που σχεδόν σε κάθε ματς είναι παντού και κάνει τα πάντα... Ήταν μία ομαδική προσπάθεια που μας βοήθησε να κάνουμε το πρώτο βήμα προς τον τίτλο, να διώξουμε από πάνω μας το βάρος των τριών προηγούμενων ηττών και πλέον να συγκεντρωθούμε ακόμη περισσότερο...»

- Σε σχέση με τα προηγούμενα τρία παιχνίδια κόντρα στον Ολυμπιακό, σήμερα (σ.σ.: χθες) παραταχθήκατε στο γήπεδο με διαφορετικές αμυντικές προσαρμογές και ειδικότερα από το 1ο δεκάλεπτο και μετά περιορίσατε σημαντικά την επιθετική λειτουργία των αντιπάλων σας...

«Νομίζω ότι όλη η δουλειά ξεκίνησε από την άμυνα... Θα συμφωνήσω ότι στην αρχή, αργήσαμε λίγο να προσαρμοστούμε κι επιτρέψαμε στον Ολυμπιακό να πετύχει κάποια “ψυχολογικά” καλάθια και να βρει ρυθμό, πολύ γρήγορα όμως, καταφέραμε να “μαζέψουμε” τη διαφορά, να κλείσουμε τους διαδρόμους και να περιορίσουμε τα ελεύθερα σουτ... Από τη στιγμή που ισορροπήσαμε το ματς και ειδικότερα στο 2ο ημίχρονο, νομίζω ότι - σε ομαδικό επίπεδο και πάντα σε σχέση με τον αντίπαλο - κάναμε μία από τις κορυφαίες αμυντικές εμφανίσεις στην εφετινή σεζόν...»

- Σε τι βαθμό ετοιμότητας αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι;

«Δεν είμαι ακόμη ο παίκτης που ήμουν πέρυσι και δεν βρίσκομαι στο επίπεδο που πρέπει να είμαι... Ωστόσο, κάθε μέρα σε κάθε προπόνηση και παιχνίδι, αισθάνομαι ότι κάνω κι ένα παραπάνω βήμα... Το γεγονός ότι πήρα λίγο χρόνο συμμετοχής στο φάϊναλ-φορ και o coach πίστεψε ότι μπορώ να τον βοηθήσω έστω και για μερικά λεπτά, βοήθησε σημαντικά την ψυχολογία μου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου