Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΒΡΑΝΓΚΟΒΙΤΣ: ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Ο ΠΕΝΤΑΣΤΕΡΟΣ!

Την σιγουριά για τον Παναθηναϊκό στο Φαίναλ Φορ και την αγάπη του για την ομάδα εξέφραζε ο Στόγιαν Βράγκοβιτς...



Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην ιστοσελίδα ballineurope.com:

Ποιος πιστεύεις ότι θα κατακτήσει το Κύπελλο φέτος;
"Σίγουρα είναι ένα πολύ δυνατό Φάιναλ Φορ, αλλά θεωρώ ότι ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα. Εύχομαι να κατακτήσουν τον τίτλο για 6η φορά και να συνεχίσουν την καλή παράδοση που έχουν".

Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται μία ομάδα για να φτάσει στην κορυφή και αν ο Παναθηναϊκός το έχει;
"Εϊδα τα παιχνίδια του με τη Μπαρτσελόνα. Είχα καλό προαίσθημα. Η ομάδα έπαιξε εξαιρετικά σε άμυνα και επίθεση. Ο Παναθηναϊκός έπαιξε με πνεύμα νικητή και αυτό είναι σημαντικό. Κατά τη γνώμη μου, έχει την ποιότητα και τη νοοτροπία να στεφθεί πρωταθλητής Ευρώπης".

Πως αισθάνεσαι που υπήρξες ηγέτης σε μία ομάδα που έχει στεφθεί πέντε φορές πρωταθλήτρια Ευρώπης;
"Πέρασα τέσσερα χρόνια στον Παναθηναϊκό και μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα πως ήταν τα καλύτερα στην καριέρα μου. Εκείνο το πρωτάθλημα Ευρώπης ήταν πολύ σημαντικό για εμάς και για το σύλλογο. Ήταν το πρώτο και είμαι χαρούμενος που ακολούθησαν άλλα τέσσερα. Ήταν πραγματικά σπουδαία εποχή".

Θα σου άρεσε να γυρίσεις σε ένα άλλο πόστο στον Παναθηναϊκό;
"Ο Παναθηναϊκός έχει μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και είμαι πάντα διαθέσιμος. Εάν μπορούσε να βοηθήσω κάπω, θα το έκανα με ευχαρίστηση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου