Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ

<<Αρχηγός με τα όλα του ο Μητσάρας>>

Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού σήκωσε το έκτο Ευρωπαϊκό της ομάδας, όμως ακόμη και τότε έβαλε το «εμείς» πάνω από το «εγώ» που δικαιωματικά θα μπορούσε να πει...



 «Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος. Για την ομάδα μου, τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό τιμ και τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί. Κάναμε πολύ καλή δουλειά, γι’ αυτό είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης. Είναι χαρά και τιμή για μένα τα προσωπικά βραβεία, αλλά το μπάσκετ είναι μοναδικό άθλημα. Υπάρχουν 10 - 11 άτομα ακόμα και ο ένας βοηθάει τον άλλον», είπε η αρχηγάρα του Εξάστερου, που δεν παρέλειψε να εξηγήσει και την κίνησή του να σηκώσει την κούπα, μαζί με τους Τσαρτσαρή και Μπατίστ: «Είναι πολλά χρόνια στην ομάδα και νομίζω πως το αξίζουν να σηκώσουν το Κύπελλο».

Για το αν φοβήθηκε στο τέλος, είπε: «Όταν παίζεις σε έναν τελικό είναι λογικό να είσαι νευρικός. Πιστεύω πως κάναμε καλή εμφάνιση. Ακολουθήσαμε πιστά το πλάνο που είχαμε από την αρχή. Στο τέλος κάναμε κάποια λάθη και χάσαμε κάποια ριμπάουντ, φοβηθήκαμε λίγο, αλλά στο τέλος όλα πήγαν καλά. Η Μακάμπι είναι καλή ομάδα, με πολύ καλούς σουτέρ και ένα μεγάλο κορμί σαν τον Σχορτσανίτη μέσα στη ρακέτα. Όμως τα καταφέραμε».

Όσο για τα κολακευτικά σχόλια του Ντέιβιντ Πλατ, είπε: «Μεγάλη μου τιμή να ακούω από έναν άνθρωπο τόσο καλά λόγια, αλλά το έχω πει πολλές φορές. Αυτό το άθλημα δεν είναι ατομικό δεν παίζουμε στίβο, παίζουμε μπάσκετ. Είμαστε με άλλα παιδιά στο γήπεδο και προσπαθούμε. Ο αθλητισμός έχει και τις αποτυχίες και στις δικές μας βλέπουμε τα λάθη μας και προσπαθούμε να είμαστε καλύτεροι. Ευχαριστώ τον Μπλατ για τα λόγια του είναι μεγάλη τιμή για εμένα.

υ.γ.Μετά τα προχθεσινά βραβεία, πήρε και αυτό του MVP του final 4.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου